نشست کمیته مالی و سرمایه‌های انسانی هلدینگ سرآمد برگزار شد

نشست کمیته مالی و سرمایه‌های انسانی هلدینگ سرآمد برگزار شد

دومین جلسه کمیته مالی و سرمایه‌های انسانی هلدینگ سرآمد با حضور مدیران هلدینگ و شرکت‌های تابعه 19 دی در محل شبکه نوآفرینی سرآمد (پلنت) برگزار شد.
در این جلسه پس از خیرمقدم و خوش‌آمدگویی، آقای ربیعی مدیر نظارت بر امور شرکت‌ها ابتدا درباره ساختار هلدینگ سرآمد و شرکت‌های زیرمجموعه صحبت کرد. وی در ادامه درخصوص الزامات گزارشگری مالی شرکت‌های تابعه توضیحاتی ارائه نمود. سپس خانم امیدعلی رئیس حسابرسی داخلی هلدینگ سرآمد درباره مشوق‌های مالیاتی و لزوم رعایت قوانین مالیاتی و پرداخت به موقع مالیات صحبت کرد.
در ادامه دکتر پرخوان مدیر سرمایه‌های انسانی و توسعه سازمانی هلدینگ سرآمد در ارتباط با اهمیت برنامه و بودجه شرکت‌ها، جایگاه استراتژیک اخلاق حرفه‌ای در کسب‌و‌کار سازمان‌ها صحبت کرد و از آن به عنوان حلقه مفقوده کسب‌و‌کارها نام برد. در این جلسه همچنین آقای لشگری مدیر مالی هلدینگ سرآمد بر لزوم هماهنگی واحدهای مالی شرکت‌های تابعه و ستاد تاکید و آمادگی خود را برای هرگونه همکاری در ارتباط با موانع شرکت‌ها در این بخش اعلام کرد. وی همچنین درباره لزوم به‌روز بودن دانش مالی مدیران به ویژه در ارتباط با استانداردها در این حوزه و ارائه گزارش‌های صحیح و به موقع توضیحاتی ارائه نمود.
در پایان، جلسه با پرسش و پاسخ به اتمام رسید.